Komentáre k článku Doživotie za doping
Ak by ste radi pridali vlastný komentár, najprv sa prihláste (prihlasovací formulár nájdete v ľavom hornom rohu). Ak ešte nie ste zaregistrovaný, najprv sa zaregistrujte!
prosim, dalej uz bez osobnych utokov - ospravedlnujem sa citatelom EastLabs a p. Krhutovi, ze sa diskusia pod clankom zvrtla nespravnym smerom
14.07.2008 08:51,
napísal(a) Martin Martanovič (martin)
Nepotrebujeme ani Haboráka,ani Konopku na olympiáde. Tak to to je zaujímavý prístup k športovcom. Mne na ich mieste by sa "výborne" trénovalo. Idem vracať.
10.07.2008 00:36,
napísal(a) Lukas (LukaskoBorec)
Konopka
Velmi dobry sportovec...nas najlepsi vrhac...fakt makac...nezasluzil si aj tak taky trest !
09.07.2008 23:48,
napísal(a) Martin Martanovič (martin)
ADNAN
Škoda že tu nie je tlačitko "TO JE DOBRY NAZOR". Hneď by som ti dal 10 plus bodov. Je to tak, ako píšeš.
08.07.2008 22:14,
napísal(a) adnan (adnan1)
geronimo
vzpieranie nieje dobry priklad aj ked doping je tam zastupeny a pozehnane. vzpieranie je na OH koli neporovnatelne dlhsej histori ako kulturistika a o trojboji ani nehovorim. dalej je vzpieranie na OH preto lebo ma perfektne zmaknute a jednotne pravidla co sa napriklad o takom trojboji povedat neda. dalsou velkou vyhodou vzpierania je ze je pod hlavickou jednej federacie, oproti kulturistike a trojboju kde ich je viac. toto su vsetko faktory na ktore sa pri posudzovani OH sportu prihliada. samozrejme ide aj o loby atd...v neposlednom rade ide o to ze MOV ma dost prace s dopingovymi kauzami vo vzpierani a teda urcite netuzi po dalsom takomto rozumej podobnom sporte, kde by vyskakovali dalsie kauzy. osobne si myslim ze trojboj nema sancu byt OH sportom, nieze by som to trojboju neprial, ale jeto dost nerealne o kulturistike to ani nejdem hovorit. tam je to snad jasne.
08.07.2008 20:38,
napísal(a) patrick (patrick), pkamacaj@yahoo.com
-toto bol aj jeden z dovodou preco mlady D.Hill odisiel k profikom,nemal chut stale sa skryvat a casovat to aby to vyslo negativne.
08.07.2008 13:39,
napísal(a) kevin2 (kevin2)
geronimo
suhlasim s tebou, ja som to myslel obrazne. To mi je jasne ze v silových sportoch bude najviac zneuzivany doping. Nie som komisar a ked pozrem na borca zo 17. miesta na vikendovej Houston PRO - Gianluca Catapano, tak ani ho nemusim testovat. Prepichnes mu ruku a z toho oleja (syntolu) co mu vytecie mozes smazit hranolky.
08.07.2008 12:28,
napísal(a) geronimo (geronimo)
Brolyy: suhlasim bez vyhrad. Konecne si napisal nieco rozumne a k veci.
kevin2: co to trepes, co to melies. Profici nepodpisuju monitorning, na ich sutaze WADA kasle, preto do seba tlacia ako do smetnych kosov. Ale amaterov testuju, aj ked viem, ze nie vsade su rovnake podmienky. To by sme mohli rovnako hovorit o vzpierani, kde sa kazdorocne odhali takmer 50 dopingovych pripadov. Preco oni su na OH?
kevin2: co to trepes, co to melies. Profici nepodpisuju monitorning, na ich sutaze WADA kasle, preto do seba tlacia ako do smetnych kosov. Ale amaterov testuju, aj ked viem, ze nie vsade su rovnake podmienky. To by sme mohli rovnako hovorit o vzpierani, kde sa kazdorocne odhali takmer 50 dopingovych pripadov. Preco oni su na OH?
08.07.2008 09:12,
napísal(a) kevin2 (kevin2)
doping
Presne koli tomu nemoze byt kulturistika olympijským sportom. Skuste si predstavit, ze by prisli komisari na taku olympiu. Ved tie pristroje by od mnozstva latok praskli.
08.07.2008 07:47,
napísal(a) Brolyy (Brolyy)
je to tak..
bez ohladu na to ci bral alebo nie, ma pravdu ze prava sportovcov su minimalne. ked len zoberiem do uvahy postup pri niektorych dopingovych kontrolach kedy vas daju curat do spchy naheho/nahu a pritom sa na vas pozera dopingovy komisar,alebo ked vam hladaju medzi nahami alebo v zadku nalievak je nielen nedostojny ale povazujem to uz za sexualne obtazovanie.keby som natrafil na takeho ch..a, tak leti zaloba az by z toho scernal. antidopingovy zakon je absolutne nedomysleny , ved uz len myslienka ze kontola prebieha tak, ze na vas cumia je chora. ked nemaju sofystikovanejsie testy nech netestuju. nebudem spominat ked je nahodou nejaky sportovec chory na chorobu ktoru treba liecit liekmi ktore su na dopingovej listine, nemyslim taraz tie ojeby ze kazdy druhy ma astmu a preto ma vynimku na spirak. hovorim o chorobach pri ktorych sa pouzivaju lieciva ktore nemaju z hladiska siloveho potencialu ziadne plus. dalsou k...ou je monitoring. kazdemu je jasne ze ide o maximalnu drzost a sikanu. ako moze sportovec vediet kde sa bude nachadzat 3 mesiace dopredu.? a je sice fajn ze dostanete cislo na isteho pana ktoremu mate hlasit kazdu aj tu namensiu zmenu pohybu ale VERIM ZE TO MAJU VSETCI V P..I. to uz si mozem zavesit na krk GPS a nech ma maju na ocku 24h v kuse. a zbohom sloboda. A PRETO POUCENIE , KED STE SPORTOVEC NIC NEHLASTE, ZIADNE ZMENY. TIE HOVADA NEMAJU NA TO PRAVO. v pripade lieciv. ak mate naozaj problem a ste hospitalizovany s vaznou chorobou a je vam aplikovany liek na akutne stavy, ktory je na pojebanej listine zakazanych lieciv tak musite si vyziadat vynimku a az potom mozte liek uzivat. NEJ..E VAM TAM NAHODOU V ANTIDOPINGOVOM VYBORE.???? ked sa niekto zvyja v bolestiach a potrebuje dostat liek ktory mu okamzite pomoze inak mu hrozi mozno aj smrt, tak bude este vam ch..om pisat vynimky, pojde na postu na lozku aby vam poslal vynimku, ho tam dotlacia.vy hovada sk...e,alebo vam zatelefonuje.mozem je..t na vase vynimky. TOTO JE Z VLASTNEJ SKUSENOSTI.






